Jeśli prowadzisz własny biznes, wiesz już zapewne jak ważne jest, aby odpowiednio zareklamować swoja działalność. Dzięki temu działaniu, mamy szansę na osiągnięcie postawionych sobie celów, oraz zyskanie takiej liczby klientów jaka jest dla nas satysfakcjonująca.
Do takich celów, najbardziej nadaje się marketing bezpośredni, który pozwala nam na dotarcie do określonej, wybranej przez nas grupy klientów. Tego rodzaju kampanie, doskonale przeprowadza Poczta Polska. Należy poświęcić temu nieco uwagi a następnie wysłać do niej odpowiednio napisanego maila. Po określonym czasie uzyskamy odpowiedź odnośnie czasu oraz ceny za wykonanie tego rodzaju działania. Po pierwsze powinniśmy bardzo jasno określić swoje cele.
Co daje mailing tradycyjny?
Mailing tradycyjny daje nam okazję do skierowania się do ściśle określonej grupy odbiorców dzięki bazie danych. Aby firma mogła wybrać tylko te osoby, które pasują do naszego opisu, powinniśmy się wymienić jak najwięcej cech, które będą pomocne w wyborze. Chodzi tutaj głównie o wiek, status, wykształcenie, miejsce zamieszkania (dom czy też mieszkanie w bloku) oraz szereg innych informacji, które mogą być istotne. Podczas planowania kampanii, jasno określmy wysokość swojego budżetu, jaki zamierzamy przeznaczyć na działanie związane z reklamą. Tego typu kampanie najlepiej powierzyć profesjonalnym agencjom marketingowym jak np. DirectChannel.
Sprawdzanie skuteczności kampanii
W ofercie dla potencjalnego klienta możemy zamieścić nasze hasło reklamowe, informacje dotyczące wszelkich bonusów, promocji oraz innych ciekawych informacji o jakich nasz klient wiedzieć powinien. Każda kampania musi mieć określony również sposób sprawdzenia jej skuteczności. Dla przykładu, powodzenie jednej z nich może być zwiększenie ilości zamówień domowych, czy też zamówień dotyczących dania dnia. Oczywiście kwestie te zależne są od rodzaju oferowanej przez nas usług. Jedno jest pewne, postępy należy skrupulatnie sprawdzać oraz kontrolować zmiany jakie zachodzą w naszej firmie. Dzięki temu zyskamy obraz skuteczności naszych działań, i będziemy wiedzieć, co w przyszłości należy zmienić a co wykorzystać ponownie, jako wysoce skuteczną metodę reklamową. Pamiętajmy także aby czymś zaskoczyć swojego klienta, na przykład promocjami na inne produkty.
Be the first to reply