Zapytaj jakiegokolwiek znawcę marketingu lub reklamy i powie ci: reklama nie jest łatwa. Konsumenci mogą być kapryśni, a ich zwyczaje co do mediów są nieprzewidywalne. Nasze społeczeństwo stało się tak zalane wielością nieistotnych reklam, które nauczyliśmy się ignorować, że jest ciężko.
I mimo tego że uwaga konsumentów słabnie, rosną koszty mediów, dzięki czemu reklamy na dużą skalę są zbyt drogie dla większości marketerów.
Jakie są zalety ATM?
Zalety ATM – czyli jak działają bankomaty sopot jeśli chodzi o reklamę. Cóż, reklama nie musi być tak trudna. Nie dla niezależnych instytucji finansowych w każdym razie. ATM dostarcza jedne z najbardziej atrakcyjnych pojazdów reklamowych jakie są dostępne. To jak odkryty billboard, telewizor, komputer i urządzenia bezpośredniego dostarczania – wszystko w jednym. Ponadto, bankomatysopot oferują: dostęp do często trudnych do osiągnięcia demografii docelowych, niepodzielną uwagę klientów, gdy ich umysł jest nastawiony na pieniądze, a także koszty reklamy, który jest ułamkiem cen korzystania z tradycyjnych mediów.
Reklamowanie się poprzez bankomaty
Synergia między działaniem bankomatów i pośredników finansowych jest zbyt oczywiste, aby ją przeoczyć. To doskonały rynek zbytu dla banków i SKOKów do kierowania świadomości marki lub promocji stosowne na produkty podczas bankowych transakcji. Ale w żaden sposób nie są to możliwości reklamowe zbyt ekskluzywne do instytucji finansowych. Ze względu na dużą i rosnącą sieć ATM, bankomaty sopot stały się znacznie bardziej powszechne dla ludzi jako sposób dzięki któremu mogą uzyskać pieniądze. A ich umieszczenie w dużym natężeniu ruchu, a także bliskość wysokiej procentowej stawki na sklepach, poszerza zakres potencjalnych reklamodawców. Klucz do określania sposobu tego jak można w ten sposób wykorzystać bankomaty opiera się o cenę i sprzedaż przestrzeni medialnej dla potencjalnych klientów reklamowych i ich agencji. Efektywność mediów tego rodzaju powinien to być silny punkt sprzedaży, gdyż ATM oferuje jedne z najbardziej opłacalnych sposobów reklamowania go bardzo docelowej grupy.
Be the first to reply